Κυριακή, Απριλίου 09, 2006

Καινούργιοι bloggers και ξενερέ προσκλήσεις

Μπήκες στο μπλογκοχωριό.
Μάλιστααααα... Ε, και; που θα έγραφε κι η raffinata. Πάμ' παρακάτ' λοιπόν. Μπαίνεις σε ένα θέμα και αντί για σχόλιο πετάς ένα κάλεσμα για το χώρο σου. Εκεί που καθένας σχολιάζει κάτι με τον τρόπο του, εσύ καινούργιε/α πετιέσαι σαν -άσε, να μη πω καλύτερα- με μια πρόσκληση στα σφιγμένα σου δόντια. Γιατί να σε επισκεφτώ; Οχι, πες μου να καταλάβω το λόγο! Αν είχες δώσει κάποιο στίγμα, ένα σχόλιο, κάτι που θα μου έδειχνε κάποιο στοιχείο δικό σου, για τον τρόπο που σκέφτεσαι και που εκφράζεσαι, τότε θα έψαχνα από μόνη μου να βρω ποια να είναι αυτή η καινούργια ύπαρξη στο χωριό.. ποιο φρέσκο πνευματάκι κατασκήνωσε παραδίπλα.. εδωνά παραπέρα...

Πέτυχα αυτές τις μέρες μερικές προσκλήσεις (σε δικό μου μπλογκ αλλά και σε άλλα) απο 2-3 νέους "συναδέλφους" και τους παρακαλώ αν έχουν κάτι να γράψουν να το γράψουν. Αν δεν έχουν, ας μείνουν στο σπιτάκ.. οπ! στο μπλογκάκι τους ήσυχα ήσυχα και να πάψουν να με ξενερώνουν.

..μετά τα καβούρια έχω σκληρύνει κάπως.. ;-)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Please welcome a new blog in the town

Thank you

www.nonprivatelife.blogspot.vom

A.F.Marx είπε...

Jesus + A.F.Marx: αφήστε τους νέους blogger να έρθουν προς εσάς

raffinata είπε...

χχαχαχαχα ΑΦΜ :)))

Μαρίνα, οι κακομοίρες κι ο/η hellas bloggers, δεν σου ήρθανε ακόμα; τι να πει κανείς, για το μπλογκ της αλληνής :))