Παρασκευή, Απριλίου 07, 2006

Έβγα να σε ιδώ, να παρηγορηθώ (αφιερωμένο στο Λαμπρούκο ΜΟΥ)

Η μεγάλη θλίψη αλλά και η ελπίδα ότι όπου νάναι θα φανερωθεί -μετά τη φανουρόπιτα που έταξα- με εμπόδισαν να εκφραστώ νωρίτερα. Ερχεται και Λαμπρή Λαμπρούκο ΜΟΥ!
Βρε μανία να χάνονται όλοι λίγο πριν τη γιορτή τους.. τσιγγούνηδες οι άντρες.. να γλιτώσουν τα κεράσματα..

Ο ήλιος βασιλεύει καλέ- ο ήλιος βασιλεύει
Ο ήλιος βασιλεύει φως μου κι η μέρα σώνεται
Και 'μένα το πουλί μου που ξημερώνεται

Μονάχο του στα ξένα πώς να πορεύεται
Κι εγώ το περιμένω κι αυτό δεν έρχεται

Έβγα να σε ιδώ, έβγα να σε ιδώ
Έβγα να σε ιδώ, να παρηγορηθώ

(του Χρόνη Αηδονίδη)

______________
ΣΗΜ. 1. Το άσμα χρονολογείται από τότε που η ΕΒΓΑ αποτελούσε μονοπώλιο στα γαλακτοκομικά, αλλιώς μπορεί να έλεγε «Δέλτα να σε ιδώ...» ή και «ΦΑΓΕ να σε ιδώ...» κλπ κλπ

ΣΗΜ. 2. Πληροφορίες που θέλουν τον αξιότιμο κ. Λαμπρούκο να έχει απωλέσει τη μνήμη του και να κοιμάται σε παγκάκια, ελέγχονται ως ανακριβείς.

ΣΗΜ. 3. Τοποθετώ εδώ μια φωτό-κράχτη με μια Λαμπρίτσα να παρελαύνει, μήπως ευαρεστηθεί ο κ. Νομάρχης να σκάσει μάτ.. ουπς! μύτη!

ΣΗΜ. 4. Κι άμα δεν σκάσει... σκασίλα μας στην τελική!

ΣΗΜ. 5. Οι δυο τελευταίες φωτό απο το blog apallou του Χρ. Αθανάσουλα (alas)

4 σχόλια:

Mirandolina είπε...

Ετσι ταιριάζει - ηπειρώτικο τραγούδι μοιρολόι μου, για τον χαμένο ανθυπονομάρχη της αστειομανίας.

Λαμπρούκος είπε...

Αγαπημένη μου Ροδιά,
Το κείμενο ήταν φανταστικό, οι φωτογραφίες ακόμα καλλύτερες, αλλά αυτό που ήταν πράγματι συγκλονιστικό ήταν η αναφορά σου στο Χρόνη Αηδονίδη (τον οποίο αγαπώ πολύ) και o οποίος συνήθιζε να παίζει στο καφενείο του συγχωρεμένου του Παππού μου τα χρόνια εκείνα.
Είσαι πάντα απίθανη.

@ Μιραντολίνα: Το κειμενάκι σου ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ήταν υπέροχο, όσο ευαίσθητο έπρεπε να είναι...

Λαμπρούκος είπε...

Tη φωτό με τη Λαμπρίτσα την έχω κάνει wallpaper

Rodia είπε...

Ωραία η παραποίηση (για το χαμένο ανθυπο...) Μιραντολίνα!
..αλλά.. μάλλον ερωτικό καημό εκφράζουν αυτά τα ηπειρώτικα νομίζω.. Λένε ότι οι ηπειρώτες έχουν την αναζήτηση στο αίμα τους. Ου μπλέξεις δλδ.

Λαμπρουκέν μου!!!! Οποία έκπληξις!:-)))
Χμμ.. η φωτό ε; Πονηρούτσικο εσύ μικιό!
..άραγε τι να έβαζα για το Γάτο; ένα ποντικάκι... χμμ

Μουρλοκακομοίρες μου, κοίτα ν' ακούσεις!!!