Τετάρτη, Φεβρουαρίου 08, 2006

ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΜΑΙ

ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΜΑΙ απο την Telepassport. Κάθε μήνα τέτοιες μέρες μου τηλεφωνούν για να με ρωτήσουν αν έχει πληρωθεί ο λογαριασμός μου, ύψους περί τα 12-15 € συνήθως. Δυο τηλεφωνήματα απανωτά τη φορά, λες και κάνουν σκυταλοδρομία. Αναρωτιέμαι πού βρίσκουν χρήματα για τόσους υπαλλήλους και τόσα τηλεφωνήματα, γιατί δεν πιστεύω ότι μονάχα εμένα έχουν βάλει στο μάτι.

- Δεν ξέρω, έχω δώσει πάγια εντολή στην τράπεζα να τους πληρώνει.
- Α. Και δεν ξέρετε τι υπόλοιπο ο λογαριασμός σας;
- Οχι, δεν θυμάμαι τι υπόλοιπο έχει, αλλά σίγουρα έχει αρκετά €.
- Α. Για ελέγξτε το αύριο και θα σας ξανατηλεφωνήσουμε.
- Δε μου λέτε.. θέλω να κάνω διακοπή, να μην έχω πια παρτίδες με την εταιρεία σας.. πού μπορώ να απευθυνθώ;
- (....) ..στο τάδε νούμερο.. αλλά, γιατί; Γιατί να διακόψετε;
- Επειδή δεν το βρίσκω καθόλου κομψό -τουλάχιστον- να με ενοχλείτε κάθε μήνα. Δεν μου αρέσει να με ενοχλείτε και πείτε το και στον αρμόδιο της εταιρείας σας ότι κάνει πολύ κακή εντύπωση να καταζητείτε τους πελάτες σας, λες και είναι εγκληματίες.
- Ναι, θα το πω.. ότι έχετε παράπονα.. Κάποιο από τα καταστήματα που έχουμε ορίσει να γίνονται οι πληρωμές δεν σας βολεύει;
- Οχι, με βολεύει ο τρόπος που αναφέρεται στο συμβόλαιο που υπέγραψα, να τα πληρώνει η τράπεζα. Δε θέλω επιπλέον πονοκεφάλους.
- Α, εντάξει.
- Χαίρεται, κι ευχαριστώ.

Γιατί ευχαρίστησα κι από πάνω; Που μου έκοψε τη μεσημεριάτικη σιέστα μου; Σιγά που θα του έλεγα και τα προσωπικά μου, αν έχω γρίπη με πυρετό ή αν έχω κοιμηθεί καθόλου τη νύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: