Σήμερα έφαγα τη μισή μέρα στον ΟΤΕ. Τζάμπα τόσες ώρες, απο τη μία το μεσημέρι μέχρι τώρα που γράφω. Για ένα λογαριασμό ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 15 του μήνα. Ναι, τόσο μπερδεμένη και θλιβερή περίπτωση. Ας τα πάρω απο την αρχή.
Πριν 1,5 μήνα περίπου, μαγεμένη απο τα ευγενικά τηλεφωνήματα που λάβαινα απανωτά και σε ώρες μεσημεριανής σιέστας -ε, να ζωγραφίζω ΚΑΙ το μεσημέρι; πιάνεται το χέρι μου βρε αδερφέ- αποφάσισα να βάλω σύνδεση DSL. Το πρόβλημα ήταν ότι το τηλέφωνό μου ήταν στο όνομα μιας εταιρείας ψόφιας, τρίμηνης διάρκειας, που είχα στήσει πριν 25 περίπου χρόνια -ναι, τόσα! Η κοπέλα με διαβεβαίωσε ότι όλα θα τα τακτοποιήσει και πήγα και υπέβαλλα τη σχετική αίτηση. Ολα καλά ως εδώ. Εντωμεταξύ, διατηρώ ένα παλιό αριθμό τηλεφώνου στο παλιό μου γραφείο, που δε θέλω να το διακόψω μια και εκεί παραμένει ο συνάδελφος που χρησιμοποιεί και το χώρο, να μην αλλάξει τηλέφωνο ο άνθρωπος, ε.
Η Υπηρεσία του καλού μας ΟΤΕ θεώρησε σκόπιμο να στείλει το λογαριασμό εξόφλησης του μήνα Νοέμβρη στη διεύθυνση του παλιού γραφείου. Ελαβα όμως και ένα λογαριασμό στη δική μου διεύθυνση. Ο συνάδελφος με ενημέρωσε και μου έστειλα το λογαριασμό με φαξ. Συνέκρινα τους δυο λογαριασμούς και βρήκα ότι είναι ίδιοι. Ποσόν, ας πούμε Α, το ίδιο και στους δυο λογαριασμούς -εδώ, σε αυτή τη σύμπτωση, είναι η γκαντεμιά- Περίοδος Παροχής Υπηρεσιών 27-7 έως 27-9, με bold γράμματα και μέσα σε κουτάκι (εδώ είναι το κλειδί, προσοχή) η ίδια και στους δυο λογαριασμούς. Ενημέρωσα τον ΟΤΕ και παρεκάλεσα να μη ξαναστείλουν λογαριασμό στην παλιά διεύθυνση -πού την ανακάλυψαν;- και να συνεχίσουν να μου στέλνουν το λογαριασμό όπως τόσα χρόνια, 25 για την ακρίβεια. Ολα καλά; Αμ δε...
Κάθε χαρτάκι λογαριασμού του ΟΤΕ έχει πάνω πάνω δεξιά έναν αριθμό, τον Κωδικό Λογαριασμού. Επίσης, στη σελίδα του ενημερωτικού περί των κλήσεων κλπ κλπ, ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ δλδ, υπάρχει με ψιλά γράμματα κάπου κοντά στη μέση της σελίδας, μια σειρούλα που λέει: Κλήσεις: Τηλεφ. Κίνηση -Χρήση και σε μια παρένθεση γράφει κάποιο χρονικό διάστημα που όμως ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ με αυτό που γράφεται στην 1η σελίδα του λογαριασμού. Γιατί δεν συμφωνεί; Ρωτείστε να μάθετε! Αρκετά έμαθα εγώ σήμερα.
Αυτά που έμαθα, τα έμαθα σταδιακά, απο τη 1 το μεσημέρι μέχρι τις 6 το απόγευμα, τηλεφωνώντας μέσω του αρ. 134 σε διάφορες Υπηρεσίες με τις οποίες οι υπάλληλοι του 134 με συνέδεαν αφού τους εξηγούσα και πάλι και πάλι και ξανά ότι δεν μπορούσα να τηλεφωνήσω πουθενά αλλού με κομμένο τηλέφωνο. Η τρίτη στη σειρά υπάλληλος ήταν μια κυρία με βαθειά φωνή που με καθησύχασε λέγοντάς μου να μην ανησυχώ και ότι σε μισή ωρίτσα όλα θα ήταν εντάξει. Χαλάρωσα λοιπόν και πέρασε η ώρα και έκλεισαν τα καταστήματα του ΟΤΕ, πράγμα που με ανάγκασε αργότερα -κατά τις 4 η ωρα- να επισκεφτώ ένα γείτονα για να συνεχίσω τον τηλεφωνικό μου μαραθώνιο απο το σπίτι του (και το τηλέφωνό του).
Με τα πολλά, κατάλαβα, αφού επιτέλους κάποιος υπάλληλος μπόρεσε να συνθέσει σωστά τις σαφείς πληροφορίες που έδινα για το θέμα, ότι δηλαδή πώς γίνεται να μου κόψουν το τηλέφωνο με πληρωμένο λογαριασμό, και να μου επιστήσει την προσοχή στα ψιλά γράμματα των λογαριασμών. Τι είχε γίνει; Απλώς, ο μηνιαίος λογαριασμός είχε κοπεί σε δυο κομμάτια, σαν να μην ήμουν μία πελάτισσα αλλά δύο διαφορετικά πρόσωπα, παρόλο που δεν είχα δώσει καμμία εντύπωση ούτε στη γραπτή μου αίτηση αλλά ούτε και προφορικά για το αντίθετο. Ο μισός λογαριασμός ήταν πληρωμένος και ο υπόλοιπος μισός απλήρωτος. Ζήτησα να με διευκολύνουν να ενώσουν το τηλέφωνο και να τον πληρώσω αύριο το πρωΐ, αλλά αυτό δεν γινόταν επειδή υπερέβαινε το ποσό τα 60 ευρώ. Με πληροφόρησε κάποιος υπάλληλος -ο 6ος στη σειρά αν θυμάμαι καλά- ότι υπάρχουν καταστήματα του ΟΤΕ που μένουν ανοιχτά ως το βράδυ (ωράριο καταστημάτων εμπορικών) και μου έδωσε το τηλέφωνο ενός σχετικά κοντινού, αφού μου υπέδειξε μερικά στην άλλη άκρη της Αθήνας. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κανας χάρτη στα γραφεία του ΟΤΕ. Αν δεν υπάρχει, καιρός είναι να εφοδιαστούν ώστε να ξέρουν πού βρίσκεται το Αιγάλεω και αν είναι πιο κοντά στο Σύνταγμα απο το Ψυχικό ή την Καλλιθέα π.χ. Τελοσπάντων, πήρα ένα ταξί και έφτασα εγκαίρως στο κατάστημα ζητώντας απο τον υπάλληλο να φροντίσει να συνδέσει τη γραμμή μου σύντομα, μια και την είχα απόλυτη ανάγκη. Περίμενα, βλέπετε, ένα καλλιτέχνη σουηδό και ήθελα να του δείξω μερικά πράγματα στο ιντερνέτ.
Ο υπάλληλος με κοίταξε απλανώς και μου είπε «αύριο κυρία μου γιατί τώρα έχουν πέσει τα μηχανήματα». Ολόκληρος ΟΤΕ και να του πέφτουν τα μηχανήματα με μια μπόρα; Σπουδαίο ευρωπαϊκό πρόσωπο μα την αλήθεια! Συγχίστημα και είπα την κακία μου, πως δηλαδή θα αλλάξω εταιρεία με πρώτη ευκαιρία, η telestet έχει ξεκινήσει ανεξάρτητο δίκτυο με τη vivodi ή κάπως έτσι από ό,τι μαθαίνω, και να πεθάνει ο ΟΤΕ και έφυγα.
Αύριο το πρωΐ θα καταθέσω μια έγγραφη αναφορά με το ιστορικό στο κατάστημα του ΟΤΕ της περιοχής μου, να σφίγγουν λίγο τα λουριά. Θα εισπράξω κάποια συγγνώμη ίσως, προπονημένοι θα είναι οι διάφοροι διευθυντάδες σε αυτή τη λέξη, και το χαρτί μου μάλλον θα πεταχτεί σε κανα καλάθι αχρήστων. Νοιώθω όμως ότι πρέπει να το κάνω επειδή όσο αδιαφορούμε ως πολίτες τόσο μας γαμούν και άνευ σιέλου οι Υπηρεσίες, ευγενέστατες κατά τα άλλα. Τι να την κάνω την ευγένεια των υπαλλήλων όταν εκφράζεται ΓΙΑ ΝΑ πουληθούν εμπορεύματα και όχι για να εξυπηρετήσουν; Ελα μου ντε.
Οπως μπορείτε να καταλάβετε, δεν πρόκειται να βάλω σύνδεση του ΟΤΕ για το ιντερνέτ. Αυτό είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για να φροντίσω την ηρεμία μου. Περιμένω με ένδιαφέρον να πλακώσουν όσο περισσότερες ξένες εταιρείες γίνεται για να έχουμε να διαλέγουμε, βρε αδερφέ, αφού πληρώνουμε τόσα κερατιάτικα κάθε μήνα και όχι να νοιώθουμε υποτελείς. Θα υπάρχουν και καλοί και εξυπηρετικοί υπάλληλοι, δε λέω, εύστροφοι που γνωρίζουν τη δουλειά τους. Σήμερα, στο προσωπικό μου γκάλοπ, σημείωσα έναν, ναι, ΕΝΑΝ στους δέκα.
Πριν 1,5 μήνα περίπου, μαγεμένη απο τα ευγενικά τηλεφωνήματα που λάβαινα απανωτά και σε ώρες μεσημεριανής σιέστας -ε, να ζωγραφίζω ΚΑΙ το μεσημέρι; πιάνεται το χέρι μου βρε αδερφέ- αποφάσισα να βάλω σύνδεση DSL. Το πρόβλημα ήταν ότι το τηλέφωνό μου ήταν στο όνομα μιας εταιρείας ψόφιας, τρίμηνης διάρκειας, που είχα στήσει πριν 25 περίπου χρόνια -ναι, τόσα! Η κοπέλα με διαβεβαίωσε ότι όλα θα τα τακτοποιήσει και πήγα και υπέβαλλα τη σχετική αίτηση. Ολα καλά ως εδώ. Εντωμεταξύ, διατηρώ ένα παλιό αριθμό τηλεφώνου στο παλιό μου γραφείο, που δε θέλω να το διακόψω μια και εκεί παραμένει ο συνάδελφος που χρησιμοποιεί και το χώρο, να μην αλλάξει τηλέφωνο ο άνθρωπος, ε.
Η Υπηρεσία του καλού μας ΟΤΕ θεώρησε σκόπιμο να στείλει το λογαριασμό εξόφλησης του μήνα Νοέμβρη στη διεύθυνση του παλιού γραφείου. Ελαβα όμως και ένα λογαριασμό στη δική μου διεύθυνση. Ο συνάδελφος με ενημέρωσε και μου έστειλα το λογαριασμό με φαξ. Συνέκρινα τους δυο λογαριασμούς και βρήκα ότι είναι ίδιοι. Ποσόν, ας πούμε Α, το ίδιο και στους δυο λογαριασμούς -εδώ, σε αυτή τη σύμπτωση, είναι η γκαντεμιά- Περίοδος Παροχής Υπηρεσιών 27-7 έως 27-9, με bold γράμματα και μέσα σε κουτάκι (εδώ είναι το κλειδί, προσοχή) η ίδια και στους δυο λογαριασμούς. Ενημέρωσα τον ΟΤΕ και παρεκάλεσα να μη ξαναστείλουν λογαριασμό στην παλιά διεύθυνση -πού την ανακάλυψαν;- και να συνεχίσουν να μου στέλνουν το λογαριασμό όπως τόσα χρόνια, 25 για την ακρίβεια. Ολα καλά; Αμ δε...
Κάθε χαρτάκι λογαριασμού του ΟΤΕ έχει πάνω πάνω δεξιά έναν αριθμό, τον Κωδικό Λογαριασμού. Επίσης, στη σελίδα του ενημερωτικού περί των κλήσεων κλπ κλπ, ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ δλδ, υπάρχει με ψιλά γράμματα κάπου κοντά στη μέση της σελίδας, μια σειρούλα που λέει: Κλήσεις: Τηλεφ. Κίνηση -Χρήση και σε μια παρένθεση γράφει κάποιο χρονικό διάστημα που όμως ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ με αυτό που γράφεται στην 1η σελίδα του λογαριασμού. Γιατί δεν συμφωνεί; Ρωτείστε να μάθετε! Αρκετά έμαθα εγώ σήμερα.
Αυτά που έμαθα, τα έμαθα σταδιακά, απο τη 1 το μεσημέρι μέχρι τις 6 το απόγευμα, τηλεφωνώντας μέσω του αρ. 134 σε διάφορες Υπηρεσίες με τις οποίες οι υπάλληλοι του 134 με συνέδεαν αφού τους εξηγούσα και πάλι και πάλι και ξανά ότι δεν μπορούσα να τηλεφωνήσω πουθενά αλλού με κομμένο τηλέφωνο. Η τρίτη στη σειρά υπάλληλος ήταν μια κυρία με βαθειά φωνή που με καθησύχασε λέγοντάς μου να μην ανησυχώ και ότι σε μισή ωρίτσα όλα θα ήταν εντάξει. Χαλάρωσα λοιπόν και πέρασε η ώρα και έκλεισαν τα καταστήματα του ΟΤΕ, πράγμα που με ανάγκασε αργότερα -κατά τις 4 η ωρα- να επισκεφτώ ένα γείτονα για να συνεχίσω τον τηλεφωνικό μου μαραθώνιο απο το σπίτι του (και το τηλέφωνό του).
Με τα πολλά, κατάλαβα, αφού επιτέλους κάποιος υπάλληλος μπόρεσε να συνθέσει σωστά τις σαφείς πληροφορίες που έδινα για το θέμα, ότι δηλαδή πώς γίνεται να μου κόψουν το τηλέφωνο με πληρωμένο λογαριασμό, και να μου επιστήσει την προσοχή στα ψιλά γράμματα των λογαριασμών. Τι είχε γίνει; Απλώς, ο μηνιαίος λογαριασμός είχε κοπεί σε δυο κομμάτια, σαν να μην ήμουν μία πελάτισσα αλλά δύο διαφορετικά πρόσωπα, παρόλο που δεν είχα δώσει καμμία εντύπωση ούτε στη γραπτή μου αίτηση αλλά ούτε και προφορικά για το αντίθετο. Ο μισός λογαριασμός ήταν πληρωμένος και ο υπόλοιπος μισός απλήρωτος. Ζήτησα να με διευκολύνουν να ενώσουν το τηλέφωνο και να τον πληρώσω αύριο το πρωΐ, αλλά αυτό δεν γινόταν επειδή υπερέβαινε το ποσό τα 60 ευρώ. Με πληροφόρησε κάποιος υπάλληλος -ο 6ος στη σειρά αν θυμάμαι καλά- ότι υπάρχουν καταστήματα του ΟΤΕ που μένουν ανοιχτά ως το βράδυ (ωράριο καταστημάτων εμπορικών) και μου έδωσε το τηλέφωνο ενός σχετικά κοντινού, αφού μου υπέδειξε μερικά στην άλλη άκρη της Αθήνας. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κανας χάρτη στα γραφεία του ΟΤΕ. Αν δεν υπάρχει, καιρός είναι να εφοδιαστούν ώστε να ξέρουν πού βρίσκεται το Αιγάλεω και αν είναι πιο κοντά στο Σύνταγμα απο το Ψυχικό ή την Καλλιθέα π.χ. Τελοσπάντων, πήρα ένα ταξί και έφτασα εγκαίρως στο κατάστημα ζητώντας απο τον υπάλληλο να φροντίσει να συνδέσει τη γραμμή μου σύντομα, μια και την είχα απόλυτη ανάγκη. Περίμενα, βλέπετε, ένα καλλιτέχνη σουηδό και ήθελα να του δείξω μερικά πράγματα στο ιντερνέτ.
Ο υπάλληλος με κοίταξε απλανώς και μου είπε «αύριο κυρία μου γιατί τώρα έχουν πέσει τα μηχανήματα». Ολόκληρος ΟΤΕ και να του πέφτουν τα μηχανήματα με μια μπόρα; Σπουδαίο ευρωπαϊκό πρόσωπο μα την αλήθεια! Συγχίστημα και είπα την κακία μου, πως δηλαδή θα αλλάξω εταιρεία με πρώτη ευκαιρία, η telestet έχει ξεκινήσει ανεξάρτητο δίκτυο με τη vivodi ή κάπως έτσι από ό,τι μαθαίνω, και να πεθάνει ο ΟΤΕ και έφυγα.
Αύριο το πρωΐ θα καταθέσω μια έγγραφη αναφορά με το ιστορικό στο κατάστημα του ΟΤΕ της περιοχής μου, να σφίγγουν λίγο τα λουριά. Θα εισπράξω κάποια συγγνώμη ίσως, προπονημένοι θα είναι οι διάφοροι διευθυντάδες σε αυτή τη λέξη, και το χαρτί μου μάλλον θα πεταχτεί σε κανα καλάθι αχρήστων. Νοιώθω όμως ότι πρέπει να το κάνω επειδή όσο αδιαφορούμε ως πολίτες τόσο μας γαμούν και άνευ σιέλου οι Υπηρεσίες, ευγενέστατες κατά τα άλλα. Τι να την κάνω την ευγένεια των υπαλλήλων όταν εκφράζεται ΓΙΑ ΝΑ πουληθούν εμπορεύματα και όχι για να εξυπηρετήσουν; Ελα μου ντε.
Οπως μπορείτε να καταλάβετε, δεν πρόκειται να βάλω σύνδεση του ΟΤΕ για το ιντερνέτ. Αυτό είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για να φροντίσω την ηρεμία μου. Περιμένω με ένδιαφέρον να πλακώσουν όσο περισσότερες ξένες εταιρείες γίνεται για να έχουμε να διαλέγουμε, βρε αδερφέ, αφού πληρώνουμε τόσα κερατιάτικα κάθε μήνα και όχι να νοιώθουμε υποτελείς. Θα υπάρχουν και καλοί και εξυπηρετικοί υπάλληλοι, δε λέω, εύστροφοι που γνωρίζουν τη δουλειά τους. Σήμερα, στο προσωπικό μου γκάλοπ, σημείωσα έναν, ναι, ΕΝΑΝ στους δέκα.
1 σχόλιο:
Οχι, δεν πήγα στον ΟΤΕ και δεν κατέθεσα καμμιά αναφορά. Οπως δεν πάω σε κανένα να του υποδείξω πώς να κάνει καλά τη δουλειά του. Αμα δε μ' αρέσει ένα μαγαζί, δεν ξαναπατάω. Το θέμα με τον ΟΤΕ είναι ότι μας έχει κάτσει μπάστακας, όπως η ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ, ο κάθε δήμαρχος, η κυβέρνηση, και κάθε εξουσία και μονοπώλειο. Την κυβέρνηση και το δήμαρχο τους διαλέγουμε κι άμα δε μας κάνουν τους αλλάζουμε. Τις κοινωφελείς υπηρεσίες που προσφέρουν -κατά πλειονότητα- υπηρεσίες κακές πώς να τις αλλάξουμε; Τις πληρώνουμε για να μας ταλαιπωρούν. Αυτό θα πει μαζοχισμός. Ούτε ξέρω τι έγραψα και δεν το διαβάζω ούτε το ελέγχω πριν πατήσω "Publish". ΟΥΦ!!!
Δημοσίευση σχολίου