Τρίτη, Μαΐου 02, 2006

Post 180 - Οι Βάσκοι! Ερχονται οι Βάσκοι!

Ντριννν! το τηλέφωνο. Η κυρία Ευθαλία, ετών 95.

- Οι Βάσκοι! Ερχονται οι Βάσκοι!
- Καλώς να τους δεχτείτε...
- Δεν κατάλαβες. Ερχονται οι Βάσκοι! Θα φιλοξενήσουνε Βάσκους!
- Ε, και σεις φιλοξενούσατε κάτι γάλλους παλιά..
- Ισα κι όμοια είμαστε; Θα έρθουν γι αυτό το αναθεματισμένο φόρουμ!
- Ε, δικό τους είναι το σπίτι, φιλοξενούν όποιον θέλουν..
- Καλά, και συ μαζί τους είσαι; ή κάνεις πως δε καταλαβαίνεις..
- Τι να καταλάβω κυρία Ευθαλία μου; Ανθρωποι είναι και οι Βάσκοι..
- Ναι, αλλά πριν δέκα μέρες ήρθε η αστυνομία και με ρώταγε ποιοι μπαινοβγαίνουν..
- ...
- ..και μου είπανε ότι παρακολουθείται το σπίτι μας..
- ...
- Δεν ακούς;
- Ακούω, ακούω.. και γιατί, δε σας είπανε το λόγο;
- ..και πριν μια βδομάδα βρήκανε εκείνο το γέρο σφαγμένο, μου είπαν, εκατό μέτρα πιο πέρα από το σπίτι μας..
- Ποιο γέρο; Και τι σχεση έχει αυτό; Οσοι συμμετέχουν στο φόρουμ δεν είναι δολοφόνοι..
- Ετσι λες, ε; Αμα έρθεις, να με πάρεις τηλέφωνο πριν.. δεν ανοίγω σε κανένα!
- Καλά κάνετε..
- Δεν ξέρεις τι τραβάω, δε μπορείς να καταλάβεις.. Φοβάμαι..
- Μη φοβάστε κυρία Ευθαλία. Για να τους φιλοξενούν, τους γνωρίζουν τους ανθρώπους.
- Καλά, καλά, έτσι.. λέγε εσύ.. Πάντως καλό μου έκανε που μιλήσαμε.. ξέσπασα!
- Καλό κάνει να μιλάτε για τους φόβους σας, ναι.
- Πάνω που σκεφτόμουν να φύγω από εδώ.. να τα πουλήσω όλα και να φύγω.
- Αντε, καληνύχτα σας και καλόν ύπνο.. να καλονυχτήσετε κυρία Ευθαλία μου.
- Ευχαριστώ παιδάκι μου, ευχαριστώ.

_________
ΣΗΜ. συνέβη πριν 10 λεπτά περίπου, όσο χρόνο μου πήρε να το γράψω. Οι μεγάλες ηλικίες φοβούνται το φόρουμ, ή μονάχα η κυρία Ευθαλία;

2 σχόλια:

Γκρινιάρης είπε...

Καλά κάνει η κ. Ευθαλία και φοβάται! Βάσκοι είναι αυτοί, δεν είναι βοσκοί. Βέβαια υπάρχουν και Βάσκοι βοσκοί. Πολλοί μάλιστα. Μήπως πρέπει να το πεις στην θείτσα να ηρεμήσει;

Φτου να μη βασκαθείς, μ' έφτιαξες...

MåvяiÐåliå είπε...

Και κάποιες μικρές ηλικίες φοβούνται το φόρουμ!