Πέμπτη, Ιουλίου 29, 2021

Απειλές και άλλα ευτράπελα

Σήμερα είδα μια ειδοποίηση που στάλθηκε χτες, 28 ιουλίου 2021, από τον αγαπητό blogger που με φιλοξενεί. Είναι αυτή:

όπου, με δυο λόγια, ζητά να αφαιρεσω ή τροποποιήσω ένα ποστ του 2006, για το οποίο, λέει, έγινε καταγγελία ότι παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα κάποιου (μάλλον κυρίου) 

ο Νόμος περί πνευματικών δικαιωμάτων βρίσκεται εδω: https://support.google.com/legal/answer/1120734
 
Εχω την βεβαιότητα ότι δεν παραβιάζεται κανένας Νόμος με την ανάρτησή μου, εκτός αν ο κύριος αυτός θέλει να απαλείψω την αναφορά προς το όνομά του, πράγμα που με χαρά θα πράξω μια και δεν κερδίζω τίποτα με την αναφορά αυτήν. Θεώρησα ότι με τον τρόπο αυτόν διαφημίζω (και μάλιστα χωρίς κέρδος) το έργο του κυρίου, αλλά αφού δεν θέλει θα συμφωνήσω. 

Σημειώνω επίσης ότι για τη δική μου παρενόχληση στην άσκηση της δημιουργικότητάς μου ποιος είναι ένοχος; Δεδομένου ότι διάγω την 8η δεκαετία της ζωής μου, αποφεύγω να εμπλακώ σε δικαστικές ιστορίες (παρόλο που θα είχανε μεγάλη πλάκα!) όχι επειδή δεν διαθέτω αντοχές αλλά επειδή δεν θα ήθελα να επιβαρύνω με ανόητες ενέργειες τους συγγενείς μετά τον επερχόμενο θάνατό μου. 
 
Το επίμαχο ποστ είναι μια παραποίηση (υπάρχει σχετική στήλη με διάφορες παραποιήσεις κειμένων, καθώς και σχετικό tag) ενός ποιηματος καποιου ο οποίος παρουσιάζεται ως ποιητής και δεν έχω κανέναν λόγο να αμφισβητήσω την ιδιότητά του.

Είναι ανεβασμένο στο https://rodiat3.blogspot.com/ αλλά δεν μπορώ να δώσω σύνδεσμο επειδή, προς το παρόν ελπίζω, είναι υπό την προστασία του blogger και δεν φαίνεται δημοσίως. Αυτά. 

Διόρθωσα την αναρτηση απαλείφοντας την αναφορά στο εργο του κυριου αυτού, οπότε αν ξαναδημοσιευτεί (που μάλλον δεν θα δημοσιευτεί, για ποιο λόγο άλλωστε;) δεν θα φαίνεται η αρχική αποστολή που, ευτυχως, φαίνεται κατά την ειδοποίηση του αγαπητού blogger εδώ:




Δεν υπάρχουν σχόλια: